Marka Bytom od lat w swoich kolekcjach i komunikacji nawiązuje do polskiej kultury i sztuki, zarówno klasycznej jak i współczesnej. Obecna kolekcja proponowana przez markę Bytom i kampania ją promująca – są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka Bytom obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia. Ten niezwykły jubileusz podkreśliliśmy, tworząc dwie mocno osadzone we współczesnym designie kolekcje – Retro Future i Monogram. Kampania jesień-zima 2020 zrealizowana została we wnętrzach jednego z najpiękniejszych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Warszawie. Dostojne wnętrza muzeum zestawione z nowoczesnymi stylizacjami, w których łączymy formal z casualem lub streetwearem, plus charyzma światowej klasy modela – stworzyły poetycki, bardzo współczesny obraz. Na zdjęciach wykorzystywanych w kampanii pojawiły się wybrane dzieła, a także modernistyczna architektura samego budynku. Wyjątkową 75 rocznicę marka BYTOM postanowiła podkreślić, pokazując jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł w historii polskiego malarstwa – obraz „Bitwa pod Grunwaldem” Jana Matejki.

Kolekcja Bytom Retro Future reprezentuje eklektyzm w modzie, łączy wzory tkanin z minionych lat, ukazując je we współczesnym wydaniu krawieckim: nowy formal i nowy casual. Kolekcja Bytom Monogram wykorzystuje literę B, tworząc nawiązujący do klasyki polskiego designu, i jednocześnie bardzo nowoczesny, wzór. Wprowadziliśmy go w niemal każdy element projektowanej garderoby – od garnituru do dresu. W 75 rocznicę istnienia wciąż tworzymy nowe kolekcje i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów.

Pin It on Pinterest