FreshMail.pl

Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistula są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością.

 

Podobnie optymistyczny i świeży jest wydźwięk kolekcji Vistula na obecny sezon. Jest lżejsza i mniej formalna, dominują w niej ciepłe barwy wiosny i lata, oryginalne wzory oraz nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami kroje. Znajdziemy w niej klasykę męskiej garderoby, zarówno w eleganckiej, jak i casualowej odsłonie. Wspólnym mianownikiem pozostaje jednak znakomite krawiectwo.

Na pierwszym planie nadal jest garnitur, lecz także w odmłodzonej wersji, w nowocześniejszej i luźniejszej stylizacji. Noszony do białej koszuli, ale też do swetra czy T-shirtu ukazuje całe swoje spektrum możliwości, będąc niezastąpionym w każdej praktycznie sytuacji – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki.

Pierwsze modele z kolekcji są już dostępne w salonie Vistula.

Pin It on Pinterest

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Monarda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, 00 – 803 Warszawa, informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w tym na wskazany przeze mnie adres e-mail zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz.1204, z późn. zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez Monarda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz podmioty z nią współpracujące.

FreshMail.pl